Blog > Komentarze do wpisu
Bieganie po Damaszku

Hej! U nas do przodu i bezproblemowo. Wczoraj chodzilismy sobie po Damaszku, zwiedzilismy Meczet Umajjadow (trzeba przyznac, robi wrazenie) i okoliczne bazary. Male co nie co kupilem. W kazdym razie najwieksze wrazenie zrobil na mnie sklep z miejscowa ludowa medycyna. Mieli najprawdziwsza Mandragore (chyba kupie!) oraz... m.in. embriony krokodyli (jakby ktos mial problemy z potencja to moge kupic). Niesamowite sa tez sklepy ze starociami, zwierzetami (ptactwo i inne golebie), a juz mocne wrazenie robi rzeznik gdzie obok siebie lezy kawal dopiero co odcietego miesa... a obok gdacze sobie kura, jeszcze cala.

Bylismy w dzielnicy chrzescijanskiej dzis na sniadaniu. Pawel wczoraj w nocy wylecial - dotarl dzis caly i zdrowy do Stolycy. Z Kasia poszlismy do muzeum narodowego, jest tu pare bardzo ciekawych eksponatow, szczegolnie mozaik i malowidel wczesnochrzescijanskich, jeden grobowiec z Palmiry jest caly przeniesiony. Namietnie wyszukiwalem figurki wielkiego Cthulhu, nie znalazlem, musza miec w magazynach ;P

Teraz zjedlismy sobie po falaflu, i powoli udamy sie w kierunku hotelu by ciut odpoczac. Jeszcze dzis polazimy po miescie. Musimy znalezc muzeum wojska - slynna kapsula i skafander M. Faresa czekaja. Ino dziady przeniesli muzeum teraz. Ale nie poddamy sie i miejsce znajdziemy :)

Pozdrawiamy Was cieplo

piątek, 18 lipca 2008, velo

Polecane wpisy

  • W Turcji!

    Jestesmy w Istambule! Teraz pare godzin przeczekamy na lotnisku. Jestesmy cali, zdrowi i ZMECZENI, w samolocie spalem moze z godzine. Wy sobie nawet nie wyobraz

  • Meczet Szyicki

    Witam Was, ostatnie dni w Damaszku teraz spedzamy Wczoraj widzialem cos niesamowitego. Bylismy w swietym miejscu szyitow (tych tutaj nie za duzo), pelno bylo pi

  • Komitet powitalny

    Hej, bedziemy w Warszawie na Okeciu 30-lipca o godzinie 12:40 Czekamy na KONKRETNY komitet powitalny (wiwatujace tlumy, czerwony dywan, dzieci z chlebem i sola.

Komentarze
Gość: free.b.m, 85.222.86.*
2008/07/18 16:39:27
Szukajcie a znajdziecie ....
Zyczymy wiec determinacji w odnajdowaniu ciekawych miejsc.
A odnosnie mandragore - jak czytalam ma wiele interesujacych znaczen i mocy....
Trzymajcie sie dalej tak dzielnie !!!!
mama i tata
-
Gość: ashka, 212.244.91.*
2008/07/19 21:13:27
Marudny, choć stały czytelnik nieśmiało zapytuje o zdjęcia... To te obrazki, co to je to małe pudełeczko robi. Zdjęć!
-
Gość: Una z Pogranicza, *.spray.pl
2008/07/20 18:40:54
I ja się dokladam do prosby o zdjecia! Szczegolnie kapsuly!!!